fredag 2 september 2011

I’d rather have an enemy who is honest enough to admit that he dislikes me, than to keep a ”friend” whose mission is to put me down.

Hejhej! Bloggade inte igår på morgonen för att jag försov mig… Vaknade tio minuter innan vi började, så fick skynda lite! men kom bara 1 min för sent typ :D:D
Och sen efter skolan åkte jag till stan, köpte nya jeans, hängslen och en nytt block bara, no big deal, ni får bilder sen!
Sen va jag med Pernilla, Zhila o Carro, sen kom Tyra!
Hade tyvärr inte kameran med mig... oups!
Vi va på action park o typ kollade… Haha!
Sen när jag kom hem pallade jag verkligen inte blogga...
Men aja! Ska till skolan om 15 min. Vi börjar 09.45 likaså alla i högstadiet i vår skola, för att lärarna har ett möte innan så vi börjar senare! ;D
Och halva min klass slutar 14.00 idag och andra halvan slutar 15.10, jag slutar 14.00 eftersom jag slutar senare på onsdagar…

Waaaah, skrev typ en fet bibel… Hahaha!
Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar