fredag 2 september 2011

You may see me stumble once or twice, but you'll never see me fall.

Hej!! :D.
Jag är verkligen jätteglad idag! Har ingen aning om varför men aja :D
Kom hem från skolan för en halvtimme sen typ, tvärsoft dag! Började 09.45 och slutade 14.00 :D:D Wiho!
Först hade vi en timme svenska, FUCK SUBSTANTIV!
Sen hade vi idrott, stadsorientering, faktiskt rätt så kul! Gick med Oscar och Andrea, vi gjorde alla förutom en så fick 17 poäng av 20, alltså B, typ VG tror jag de är…? Aja, de gick bra i alla fall! :D
Sen vare bamba… Pannbiff, potatis och brunsås… Va la sådär…
Sen hade vi 40 minuter engelska, jobbade skitbra :D
Sen 30 min matte, helt fuckad lektion men ändå helt okej!
Sen slutade vi! :D:D

PussHej, bloggar nog mer sen!

Hängslena jag köpte igår!

Suddig bild men blocket jag köpte igår :D

Dagens outfit, pallar inte ta närmare bild på byxorna så ni får se dom så där! De va dom jag köpte igår :)
Ni får ha en Awesome dag! :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar